Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wirtualna przyszłość

31 maja 2017 | Branże przyszłości
źródło: materiały prasowe

4 miliardy dolarów wyniosły w ubiegłym roku przychody z aplikacji i gier wykorzystujących technologię VR. Dużo, a zarazem mało, bo z raportu VR Data Network wynika, iż do 2020 roku wzrosną pięciokrotnie.

Przez specjalistów rynek uważany jest za dziewiczy. Największe firmy deweloperskie obserwują go co prawda z rosnącym zainteresowaniem i inwestują nawet w badania, jednak wciąż wstrzymują się z realizacją projektów. Na razie koszty przekraczają potencjalne zyski – spośród grubo ponad tysiąca aplikacji dostępnych na platformie Steam jedynie kilkanaście przyniosło dochody przekraczające 3 mln dolarów.

Czym jest VR, czyli wirtualna rzeczywistość? To innowacyjna technologia od kilku lat podbijająca rynek. Dzięki specjalnym goglom oraz słuchawkom użytkownik trafia do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10763

Wydanie: 10763

Spis treści
Zamów abonament