Przyszłość to walka na pakiety
Handlujące prądem i gazem spółki uczą się od telekomów i banków, jak rywalizować o klientów. Aneta Wieczerzak- -Krusińska
„Oszczędzanie przez dodawanie" – reklamowy slogan Plusa i Cyfrowego Polsatu (obie marki należą do spółek kontrolowanych przez Zygmunta Solorza-Żaka) czy zwroty na konto, do których przyzwyczajają nas banki, spodobały się spółkom obrotu koncernów energetycznych.
Prąd z technologiami
Do programu klienckiego Tauronu, uprawniającego do wypłacania bonusów uzyskanych w ofercie „Zwrot za prąd" (dostępnej od kwietnia), przystąpiło już kilka tysięcy osób.
– To głównie dotychczasowi klienci, którzy kupowali u nas prąd, ale przybywa też osób zaopatrujących się w Tauronie w gaz...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta