Polski internet ma szansę na rekord
Jeśli branży nie przeszkodzą zmiany w prawie, adblocki i kłopoty z widocznością reklam, reklama w sieci może być już w tym roku warta 4 mld zł.
magdalena lemańska
Problemem, o którym można najczęściej usłyszeć od polskich graczy internetowych, jest to, że gros wzrostu zabierają z rynku wielcy, międzynarodowe kolosy, czyli Google i Facebook.
Trzy scenariusze
IAB Polska przygotowało trzy scenariusze rozwoju rynku. W pierwszym, najmniej optymistycznym, wydatki na reklamę w sieci w Polsce sięgną w tym roku 3,8 mld zł, czyli rynek wzrośnie w tempie 4,8 proc.
– Na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta