Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Oko na gospodarkę

06 lutego 2018 | Druga strona
Największym rynkiem  sponsoringu na świecie są Stany Zjednoczone. W tym roku jego wartość dobije  do 24,2 mld dol. i będzie stanowić  37 proc. wydatków światowych.  W Polsce to wciąż mniej  niż miliard złotych rocznie
źródło: Rzeczpospolita
Największym rynkiem sponsoringu na świecie są Stany Zjednoczone. W tym roku jego wartość dobije do 24,2 mld dol. i będzie stanowić 37 proc. wydatków światowych. W Polsce to wciąż mniej niż miliard złotych rocznie

Wydanie: 10970

Wydanie: 10970

Spis treści

Monitor Księgowość i Podatki

Zamów abonament