Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

E-sklepy zyskują na zakazie

30 marca 2018 | Pierwsza strona

W dwie niedziele z zamkniętymi sklepami mocno wzrósł ruch klientów w internecie.

Według danych firmy PayU specjalnie dla „Rzeczpospolitej" w drugą i trzecią niedzielę marca w porównaniu z tymi samymi dniami lutego online zawarto 10 i 14 proc. więcej transakcji. W ujęciu rocznym w te dni wzrost wyniósł 20 i 25 proc.

Na zakazie tracą za to sklepy nastawione na cudzoziemców. Wydali oni w 2017 r. 41,5 mld zł. Wielu przyjeżdża tylko na zakupy i właśnie w weekend. – Dużą część ich wydatków Polska na pewno straci z powodu zakazu handlu w niedzielę – mówi Radosław Knap z Polskiej Rady Centrów Handlowych. Branża szacuje, że wyparować może nawet 2/3 tych zakupów.    —pm

>A22–23, komentarz >A2

POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 11015

Wydanie: 11015

Spis treści

Monitor wolniej przedsiębiorczości

Dodatki Jednodniowe

Zamów abonament