Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Trzymaj pion

30 maja 2018 | Dodatki Jednodniowe
źródło: Rzeczpospolita

| Promocja odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu to istotne zobowiązanie wielu firm produkujących i sprzedających tego typu produkty. Działania Grupy Żywiec są skierowane głównie do młodych dorosłych, a także do ich rodziców. W propagowaniu idei pomagają znani blogerzy i twórcy.

Promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu to dla firmy jeden z priorytetów, realizowanych w ramach strategii zrównoważonego rozwoju „Warzymy lepszy świat". Kampania społeczna „Trzymaj pion" ma na celu promowanie odpowiedzialnych postaw wobec alkoholu - mówi Magdalena Brzezińska, kierownik Działu Korporacyjnego Grupy Żywiec.

Piętnowanie się nie sprawdza

W tym roku, chcąc lepiej zrozumieć postawy młodych dorosłych, Grupa Żywiec przeprowadziła badania dotyczące zwyczajów panujących w grupie millenialsów, czyli osób w przedziale 18-25 lat. Dane pokazują, że piętnowanie negatywnych postaw czy moralizowanie jest dziś zwyczajnie nieskuteczne.

- W...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11064

Wydanie: 11064

Spis treści
Zamów abonament