Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wiarygodna marka pracodawcy

18 lipca 2019 | Ekonomia

Leszek Kurycyn Pogłębiający się deficyt kandydatów sprawia, że utrzymanie pracowników spędza sen z powiek szefom 70 proc. firm.

Ponieważ tradycyjne metody rekrutacji nie dają efektu, firmy sięgają po mniej konwencjonalne. Furorę robi employer branding (EB), czyli działania propagujące wizerunek pracodawcy w celu stworzenia wartościowej relacji z odbiorcami i zaangażowania ich w dalszą interakcję.

Silna marka pracodawcy to ogromna wartość. Pomimo świetnych produktów i usług, dobrej rozpoznawalności na rynku wielu firmom ciężko jest tworzyć wiarygodny wizerunek pracodawcy. Wiarygodny, rzetelny, uczciwy, prawdziwy, szczery – oto słowa klucze. Ktoś powie: wiadomo o tym od wieków. Problem w tym, że często to wiedza niewygodna.

Cóż ma począć firma, w której zaangażowanie pracowników od lat utrzymuje się w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11409

Wydanie: 11409

Spis treści
Zamów abonament