Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Daniel’s kontra Strong

21 sierpnia 2019 | Pierwsza strona | Marek Domagalski, 
Karolina Grabowska

Producent znanej whiskey z USA żąda od polskiej firmy produkującej od trzech lat whisky usunięcia z jej nazwy słowa „Jack".

 

Amerykanie zarzucają, że nazwa Jack Strong może wprowadzić w błąd konsumentów Jacka Daniel'sa. 
– Amatorzy whisky mają znaczną wiedzę i nie sposób, by fani Jacka Daniel'sa pomylili go z Jackiem Strongiem – odpowiada polski producent.

– W takich sprawach badamy, czy przeciętny nabywca danego produktu może pomyśleć o innym – tym znanym. Nawet nie musi się skusić, ważne jest ryzyko, że mógłby go kupić i zrazić się do tego renomowanego – wskazuje prof. Ryszard Skubisz, specjalista ds. własności przemysłowej.

Wydanie: 11437

Wydanie: 11437

Spis treści
Zamów abonament