Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Opakowania uzupełniające przyszłością branży kosmetycznej

22 kwietnia 2024 | Dzień Ziemi | rp.pl

Polacy chcą korzystać z możliwości uzupełniania kosmetyków – tak wynika z badania konsumenckiego przygotowanego dla firmy L’Oréal.

MATERIAŁ PARTNERA

Blisko połowa badanych zadeklarowała, że podoba im się idea uzupełniania flakonów po perfumach i kosmetyków do pielęgnacji. Jak wynika z badania, głównym powodem takiego podejścia jest cena. Przekonuje ona 64 proc. badanych do korzystania z tzw. refilli, czyli opakowań uzupełniających.

Według badania agencji Minds & Roses, zleconego przez L’Oréal, 46 proc. badanych ma już doświadczenie z uzupełnianiem produktów higieniczno-kosmetycznych. Aktualnie w największym stopniu dotyczy to mydła w płynie (85 proc.), żelu pod prysznic (56 proc.) oraz szamponu (42 proc.).

Idea opakowań typu „refill” jest znacznie mniej znana w przypadku perfum. Jedynie 24 proc. respondentów zadeklarowało, że spotkało się w przeszłości z takim rozwiązaniem. Jednocześnie niemal połowa biorących udział w badaniu, oceniając ten koncept, uznała ideę „refilli” w kosmetykach luksusowych za bardzo atrakcyjną. 37 procent zadeklarowało chęć zakupu perfum w opakowaniu uzupełniającym, a 42 proc. – zakup kosmetyków...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12855

Wydanie: 12855

Spis treści
Zamów abonament