Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zdecydowały względy biznesowe

22 kwietnia 2024 | Sport | Kamil Kołsut
autor zdjęcia: Sylwia Dąbrowa/Polska Press
źródło: Rzeczpospolita

Adidas i BIZUU ubiorą reprezentację Polski w Paryżu, choć od igrzysk w Vancouver (2010) kolekcję olimpijską przygotowywała dla naszych sportowców firma 4F.

Kontrakt ogłoszono pod koniec października, więc temat nie jest nowy. Wrócił jednak przy okazji prezentacji kolekcji olimpijskiej, która wzbudziła niemałe dyskusje. Kibiców oraz komentatorów podzielił nie tylko wygląd strojów, ale także producent. Niektórzy przypomnieli sobie bowiem, że w roli sponsora technicznego Polskiego Komitetu Olimpijskiego (PKOl) firma niemiecka zastąpiła polską.

Adidas przygotował dla naszej reprezentacji stroje codzienne: na ślubowanie, podróż, pobyt w wiosce olimpijskiej, ceremonie i czas wolny, a także elementy tego treningowego. Zestaw galowy – wcześniej zarówno kompletem użytkowym, jak i wyjściowym zajmowała się 4F – zaprojektowała zaś założona w 2011 roku przez Zuzannę Wachowiak i Blankę Jordan BIZUU, czyli marka polska.

Trykoty startowe są z kolei domeną konkretnych związków sportowych, które mają swoich...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12855

Wydanie: 12855

Spis treści
Zamów abonament