Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kryteria wyboru

15 stycznia 1994 | Ekonomia | NO

Z bliska

Kryteria wyboru

Kto wkłada kobiecie rękę pod spódnicę, daje dowód niewłaściwego wyboru -- niezależnie od tego, co pod spódnicą znajdzie. Taki werdykt ogłosiła szwedzka komisja odmierzająca poziom etyki w biznesie. Zrozumiałe, że zajmujemy się nim w tej rubryce, zawsze skierowującej snop światła na to, co intelektualnie inspirujące.

Zdjęcie pokazujące męską rękę wślizgującą się po gładkim kobiecym udzie pod krótką spódniczkę zamieszczone zostało przez prowincjonalny szwedzki dziennik "Folkbladet" jako reklama własna. Obok ilustracji zamieszczono hasło reklamy, z którego wynikało, iż dziennikarze gazety starają się odsłaniać to, co inni chcieliby ukryć. Komisja etyki w reklamie, składająca się z przedstawicieli szwedzkich redakcji i wydawnictw prasowych oraz agencji reklamowych, uznała, że ogłoszenie "Folkbladet"...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 169

Spis treści
Zamów abonament