Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Konkurs pomysłów

26 lutego 1998 | Kraj | BM

Czy TVP będzie musiała nadawać mniej reklam? A może zwycięży projekt, by w weekendy wszystkietelewizje zrezygnowały z reklam?

Konkurs pomysłów

B EATA MODRZEJEWSKA

Dyskusja o ograniczeniu liczby reklam nadawanych przez telewizję publiczną prawdopodobnie zakończy się wycofaniem Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z pomysłu zróżnicowania dostępu do reklam telewizji publicznej i prywatnych. Możliwe też, że Rada zrezygnuje z ingerencji, ale telewizje prywatne dyskusję nad tym wprowadzą na forum sejmowe.

-- Uważamy, że TVP powinna ograniczyć liczbę reklam i że te zmniejszone limity powinny być wpisane do nowelizowanej ustawy o radiofonii itelewizji -- mówi Józef Birka, członek Rady Nadzorczej Telewizji Polsat.

-- Trzy lata temu byłem przeciwny ograniczaniu reklam w TVP i zdania nie zmieniłem -- podkreśla minister Wiesław Walendziak.

Zaczęło się od burzy wywołanej projektem rozporządzenia Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, które zmniejszało liczbę reklam w TVP. Jak relacjonuje Anna Kowalewska, rzeczniczka przewodniczącego, nieprawdą jest, że TVP miałaby nie nadawać reklam w weekendy. Reklam TVP byłaby pozbawiona w święta (Wielkanoc, Boże Narodzenie, Boże Ciało, Wniebowzięcie) oraz w dni żałoby narodowej. Zostałby też zmniejszony dopuszczalny czas nadawania reklam z dwunastu do dziewięciu minut na godzinę, co...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1320

Spis treści
Zamów abonament