Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Marketingowa akcja ENI

26 lutego 1998 | Gazeta | AM

WŁOCHY

Koncern naftowyremontuje bazylikę

Marketingowa akcja ENI

Frontowa część rzymskiej Bazyliki św. Piotra, jest od roku w rusztowaniach. Prace renowacyjne, które mają trwać do końca 1999 r. , prowadzi włoski koncern paliwowo-energetyczny Eute Nazionale Idrocarburi (ENI) , posiadający odpowiednie środki i doświadczenie w dziedzinie ochrony środowiska i zabytków zniszczonych z powodu emisji szkodliwych substancji do atmosfery. ENI planuje również inwestycje w Polsce.

Szefowie ENI liczą, że dzięki remontowi jednego z najsłynniejszych europejskich obiektów sakralnych, zyska jego wizerunek także za granicą. Koncern powstał w 1953 r. jako firma państwowa. W 1992 r. został przekształcony w spółkę akcyjną, której...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1320

Spis treści
Zamów abonament