Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Duże znaczy piękne

30 marca 1998 | Ekonomia | DW

NAMARGINESIE

Duże znaczy piękne

W Hongkongu trwa spór brytyjskiej sieci sklepów Body Shop i zarządu kolejki podziemnej. Body Shop, który specjalizuje się w sprzedaży ekologicznych kosmetyków, postanowił swoje wyroby reklamować rozwieszając plakaty z wizerunkiem dobrze zbudowanej, tęgawej kobiety -- Ruby. Zdaniem zarządu MTR taki plakat o braża uczucia pasażerów metra. Margaret Tancock, rzeczniczka Body Shop w Hongkongu, upiera się, że tłustawa Ruby nie obraża nikogo, bo wygląda naturalnie, natomiast chude jak szczapa modelki reklamujące bieliznę są znacznie mniej estetyczne i mogą ranić uczucia pasażerów. My rozumiemy, że Body Shop ma swoje racje. Na grubszą panią "wychodzi" więcej kosmetyków, więc ich sprzedaż z nacznie wzrośnie. Gdyby natomiast używały ich same chude panie, o broty nie byłyby tak znaczne.

d. w.

Brak okładki

Wydanie: 1348

Spis treści
Zamów abonament