Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Umacnianie marki

20 sierpnia 1998 | Ekonomia | LO

BRANŻA SPOŻYWCZA

Greenwita otwiera drugi zakład poza krajem

Umacnianie marki

Greenvita, poznański producent czekolady, kremów, sosów i figurek czekoladowych, która uczestniczy już w joint venture na Białorusi, chce w tym roku utworzyć wspólne przedsięwzięcie z lokalnym partnerem w innym państwie WNP. Prace organizacyjne są w toku, do odprawy przygotowane są już linie produkcyjne.

Greenvita była jednym znajwiększych polskich eksporterów w yrobów czekoladopodobnych na rynki w schodnie: w 1994 r. i 1995 r. trafiało tam ponad 50 proc. jej produkcji. W ciągu dwóch następnych lat udział eksportu wprodukcji tych wyrobów spadł do nieco ponad 30 proc. , w tym roku wynosi ponad 20 proc. W sprzedaży firmy rośnie udział czekolady, także nadziewanej. Udział Greenvity wpolskim rynku tabliczek czekoladowych oceniany jest (wzależności od źródła) na 3, 2-6 proc. ...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1469

Spis treści
Zamów abonament