Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kosztowny gest

18 lutego 1999 | Kultura | JC

Mecenat czy kryptoreklama

Kosztowny gest

Firmy wspierające kulturę protestują przeciwko pomijaniu i nformacji o tej działalności w mediach. Zwracają uwagę, że nie dotyczy to sponsorów imprez sportowych. Szefowie muzeów i teatrów podkreślali wczoraj w Zachęcie, że bez sponsorów nie doszłoby do wielu wystaw i przedstawień.

Ich stanowisko poparła oficjalnie Sejmowa Komisja Kultury, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji oraz Sławomir Ratajski z MKiS. Dziennikarze zwracają uwagę, że sponsoring nie jest bezinteresownym mecenatem, lecz marketingiem, czyli reklamą działalności gospodarczej wliczanej w koszty.

Publiczną debatę na temat o sponsoringu rozpoczęła dyskusja w redakcji...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1625

Spis treści

Fotoreportaż

Zamów abonament