Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mężczyzna - pewny klient

12 października 2000 | Rzecz w sieci | ZZ
źródło: Nieznane

BADANIE

Kto najczęściej kupuje w internetowych sklepach?

Mężczyzna - pewny klient

  • Kto kupuje przez internet

    FOT. (C) FLASH PRESS MEDIA

    ZBIGNIEW ZWIERZCHOWSKI

    Odwiedzanie sklepów i robienie zakupów jest dla kobiet, a z pewnością dla ich części, nie tylko koniecznością, ale jedną z przyjemności. Życie dostarcza wielu tego przykładów. Pojawienie się sklepów internetowych zmienia to powszechne wyobrażenie o głównych klientach sklepów. Z niedawno przeprowadzonych badań w 12 krajach Europy, obu Ameryk oraz Azji wynika, że wcale nie kobiety, ale przede wszystkim mężczyźni i to w zaskakującej większości dokonują zakupów w Internecie.

    Zaskoczenie wykonujących badania było jeszcze większe, gdy okazało się, że zakupy za pośrednictwem elektronicznych mediów są popularne w grupie starszych osób.

    Badania zlecone zostały przez jedną z największych w świecie międzynarodowych firm doradczych Healey and Baker zajmujących się nieruchomościami komercyjnymi. Ankieta dotyczyły

  • ...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2137

Spis treści
Zamów abonament