Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ople w Internecie

13 marca 2001 | Moje Auto | AJ

Ople w Internecie

Firma Opel rozpoczyna sprzedaż samochodów za pośrednictwem Internetu. W ramach programu pilotowego, który potrwać ma do 31 lipca br., w sieci oferowanych będzie sześć modeli samochodów w cenie o 11 proc. niższej od cen w salonach dilerskich.

Podobne eksperymenty, prowadzone wcześniej przez inne firmy, kończyły się nie najlepiej, bowiem - jak twierdzą eksperci - dla klientów bardzo ważna jest możliwość dokładnego obejrzenia auta i odbycia jazdy próbnej. Także przedstawiciele Opla nie liczą na zbyt wysoką efektywność internetowej sprzedaży w okresie pilotowym - plany zakładają przekazanie klientom 250-300 aut.

W wariancie przyjętym przez firmę, klient składający zamówienie on-line musi wpłacić zaliczkę w wysokości 100 marek (rozliczaną potem przy finalizowaniu transakcji). Po tym telefonuje do niego przedstawiciel biura sprzedaży i ustala termin ewentualnej jazdy próbnej i tryb odbioru samochodu. Więcej: http://www.opel.com.

NA PODST. AP OPR. A.J.

Brak okładki

Wydanie: 2262

Spis treści

Listy

Fotoreportaż

Zamów abonament