Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kusząca ekstrawagancja

10 czerwca 2003 | Rynek i konsumenci | PR
źródło: Nieznane

Kusząca ekstrawagancja

Renault umacnia swoją pozycję na polskim rynku

FOT. (C) WOJCIECH JAKUBOWSKI/KFP

Mimo słabej koniunktury Renault z roku na rok umacnia swoją pozycję na polskim rynku. W ubiegłym roku pod polskie strzechy trafiło ponad 31,2 tys. samochodów tej marki, o ponad 8 procent więcej niż w roku 2001. Po pierwszym kwartale tego roku można oczekiwać, że wzrost sprzedaży i udział w rynku, który już wynosi ponad 10 procent, będą jeszcze większe.

Pomorski rynek motoryzacyjny, chociaż trudny ze względu na obecność wszystkich liczących się marek samochodów, jest dla dilerów Renault łaskawy. Udział w sprzedaży nowych samochodów na terenie województwa jest wyższy niż średnia ogólnopolska. Francuski koncern uzyskał dobrą pozycję na pomorskim rynku motoryzacyjnym dzięki szerokiej ofercie samochodów.

- Renault proponuje samochody przeznaczone dla każdej z grup użytkowników - mówi Maciej Łopatyński, szef sprzedaży gdańskiej firmy Zdunek, koncesjonowanego dilera samochodów Renault. - Koncern produkuje małe samochody kompaktowe, typowe rodzinne pojazdy klasy średniej, po luksusowo wyposażone i zaskakujące stylistyką limuzyny.

Od najmniejszych...

Małe Twingo i Clio II rozpoczynają ofertę samochodów osobowych marki. Kupowane są przede wszystkim przez ludzi...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2945

Spis treści
Zamów abonament