Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Duże nakłady nie gwarantują efektów

21 października 2003 | Ekonomia | NA

Reklama aut

Duże nakłady nie gwarantują efektów

W 2002 r. sprzedano w Polsce 308 tys. samochodów o łącznej wartości 15,6 mld zł. Na ich reklamę wydano 437,5 mln zł, średnio 1420 zł na jedno auto. Wydatki stanowiły więc 2,8 proc. wartości sprzedanych pojazdów.

Jak wynika z analizy przygotowanej przez firmy Samar oraz...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3057

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament