Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Drogerie i perfumerie w sieci

11 marca 2004 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane

Handel Rynek luksusowych kosmetyków w Polsce zdominowały firmy zagraniczne

Drogerie i perfumerie w sieci

Zagraniczne sieci drogerii i perfumerii zdobywają coraz większy udział w polskim handlu kosmetykami. Ich konkurencja dopiero w ubiegłym roku zmobilizowała krajowe sklepy do współpracy.

- Nigdzie w Europie nie ma na rynku kosmetyków tylu zagranicznych sieci, co w Polsce - ocenia Leszek Kamiński, właściciel dwóch warszawskich perfumerii L'Image i szef zarządu działającej od ubiegłego roku grupy współpracujących ze sobą Perfumerii Polskich. W grupie, która wkrótce przekształci się w stowarzyszenie, jest na razie 56 krajowych tzw. selektywnych perfumerii z luksusowymi kosmetykami. W imieniu swych członków Perfumerie Polskie negocjują z dystrybutorami marek, inwestują we wspólne logo, akcje reklamowe i promocyjne, a wkrótce chcą...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3174

Spis treści

Polska-Unia Europejska

Zamów abonament