Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Obietnie i ich dotrzymanie

30 marca 2004 | Rynek i konsumenci | GU
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Czynnik niematerialny Dlaczego warto postawić na markę?

Obietnice i ich dotrzymanie

Polski Len to od lat uznana polska marka na światowych rynkach

JAKUB OSTAŁOWSKI

W czasach "nowej ekonomii" biznesmeni i ekonomiści muszą na nowo zdefiniować działania, które prowadzą do osiągnięcia powodzenia gospodarczego. Jakkolwiek można różnie definiować "nową ekonomię", jeden fakt nie podlega dyskusji - na początku XXI wieku czynniki niematerialne zaczynają odgrywać coraz większą, a często decydującą rolę w tworzeniu wartości.

Marka zajmuje tu wśród aktywów niematerialnych czołowe, a często najważniejsze miejsce. Firmy będące w posiadaniu silnych marek osiągają lepsze wyniki finansowe w efekcie zwiększonego udziału w rynku lub/i zwiększonych marż, co prowadzi do wzrostu ich wartości. Ranking najbardziej cennych marek świata przygotowywany corocznie przez firmę konsultingową Interbrand pokazuje, jak duży może być wpływ marki na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3190

Spis treści
Zamów abonament