Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie bójcie się Swarzędza

30 marca 2004 | Rynek i konsumenci | DW
źródło: Nieznane

Opinia Wally Olins, światowej sławy znawca marketingu: wypracowanie pozytywnego wizerunku Polski zajmie około dziesięciu lat

Nie bójcie się Swarzędza

Wally Olins (z lewej) na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych

ANDRZEJ WIKTOR

Czy pana zdaniem promocją swoich marek powinny zająć się same firmy, czy lepiej, gdyby była to zorganizowana akcja państwa?

WALLY OLINS: I jedno, i drugie. Jeśli jakaś firma nie jest w stanie sprzedać swoich produktów, nic nie można zrobić. Jeśli produkt nie jest wystarczająco konkurencyjny pod względem ceny albo jakości, nikt go nie kupi. Natomiast jeśli jest atrakcyjny, byłoby dobrze, gdyby łączył się z wizerunkiem narodu, który go wyprodukował.

Weźmy mercedesa. Ta marka jest identyfikowana z wysoką jakością, ponieważ pochodzi z Niemiec, ale przecież są mercedesy produkowane w różnych krajach świata....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3190

Spis treści
Zamów abonament