Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mniej reklam, ale ładniejsze

20 sierpnia 2004 | Warszawa | Nk

Mniej reklam, ale ładniejsze

Projekt rozporządzenia w sprawie wpływu władz stolicy na wygląd i miejsce umieszczania reklam trafił wczoraj do rąk wiceprezydenta Warszawy Sławomira Skrzypka.

Projekt rozporządzenia przygotowało Biuro Naczelnego Architekta Miasta.

- Po jego zaopiniowaniu rozpoczną się konsultacje ze środowiskiem reklamodawców - mówi Michał Borowski, naczelny architekt miasta. Wedle projektu w stolicy ma być mniej reklam, ale mają one być ładniejsze. Rozporządzenie wejdzie w życie prawdopodobnie na jesieni.

- Operatorzy reklamy zewnętrznej zasilają co roku budżet miasta kwotą 15 mln zł - mówi Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. - Dlatego liczymy na to, że przy podejmowaniu decyzji, które nas dotyczą, będziemy mogli współpracować z miastem. KBAC

Brak okładki

Wydanie: 3309

Spis treści

Poradniki Rzeczpospolitej

Zamów abonament