Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kolorowe jarmarki

12 listopada 2004 | Warszawa | KB
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Jak oszpecić Stare Miasto

Kolorowe jarmarki

Reklama drogerii Natura na ul. Freta nie ma akceptacji konserwatora zabytków

fot. BARTŁOMIEJ ZBOROWSKI

To przykład gustownego szyldu

fot. ANDRZEJ WIKTOR

Przyjemność ze spaceru po Starym Mieście może zepsuć widok nieestetycznych reklam i szyldów na sklepach, pubach czy restauracjach. Część z nich wisi mimo negatywnej opinii konserwatora zabytków. W przyszłym roku mają zostać wprowadzone nowe przepisy regulujące wygląd szyldów w Warszawie.

Na placu Zamkowym szyldy komponują się ze stylistyką budynków. Podobnie jest na przykład na ul. Świętojańskiej. Tam nawet niektóre nowoczesne logo - np. biura podróży TUI - oprawione są w klasyczne mosiężne ramy pasujące do wyglądu kamienicy. Jednak w wielu innych miejscach nie jest już tak dobrze - zaczyna się feeria barw, kształtów i...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3379

Spis treści
Zamów abonament