Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nazwa to nie znak towarowy

18 lipca 2005 | Prawo | IL
źródło: Nieznane

PRAWO CYWILNE Nazwa to nie znak towarowy Przepisy ustawy o własności przemysłowej nie mogą zabraniać używania przez inny podmiot nazwy zawierającej elementy cudzego znaku towarowego Oddziały terenowe Aeroklubu Polskiego muszą spełniać wymagania gwarantujące jakość świadczonych przez nie usług (c) BARTŁOMIEJ ZBOROWSKI

Tak uznał Sąd Najwyższy w wyroku z 14 lipca 2005 r. dotyczącym sporu między dwoma stowarzyszeniami. Aeroklub Polski domaga się zakazania Aeroklubowi Ziemi Tarnowskiej używania tej nazwy i naruszania jego praw z zarejestrowanego znaku towarowego. Pierwszy z aeroklubów uzyskał świadectwo ochronne na dwa znaki towarowe: jeden to symbol graficzny, a drugi to...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3587

Spis treści
Zamów abonament