Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Koszty reklamy zależą od jej adresata

02 marca 2006 | Dobra firma | PW

MATERIAŁY ROZSYŁANE DO CZŁONKÓW KLUBU KLIENTA Koszty reklamy zależą od jej adresata Wydatki na materiały reklamowe rozsyłane członkom klubu klienta będą w całości kosztem firmy, jeżeli nie mieliśmy wpływu na dobór osób biorących udział w akcji promocyjnej

- W ramach kampanii promocyjnej nowego produktu zbieraliśmy dane klientów, a osoby, które wypełniły specjalny kupon promocyjny, zostały członkami klubu. Całą akcję reklamowaliśmy w mediach i punktach handlowych. Teraz wysyłamy do uczestników materiały reklamowe. Czy to reklama publiczna? - pyta czytelnik DF.

Wydatki na reklamę publiczną zaliczamy do kosztów w całości, natomiast na niepubliczną tylko do wysokości 0,25 proc. przychodów. W sytuacji, o której pisze czytelnik, materiały reklamowe wysyłane są do zamkniętej i określonej grupy osób - członków klubu. Może to sugerować, że mamy do czynienia z reklamą niepubliczną. Ważny jest tu jednak moment rozpoczęcia całej akcji. Członkami klubu zostały bowiem osoby, które zareagowały na akcję prowadzoną w mediach i ogólnodostępnych punktach handlowych. Nie mieliśmy więc wpływu na dobór uczestników. Wysyłka materiałów promocyjnych jest wobec tego kontynuacją akcji skierowanej do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3778

Spis treści

Ekonomia

114 mld euro długu
Aktywa przekroczyły 90 mld zł
Bardzo ambitny Infor
Beiersdorf redukuje
Będzie przejmował konkurentów
Coraz większe straty w gospodarce
Cytat dnia
Degussa pozbywa się części produkcji
Delphi: straty bankruta
Dialog miał stratę
Dobrze wypadamy na tle Europy
Droższe buty w nowych sklepach
Euro zyskuje kosztem dolara
Fundusz dostosowania do globalizacji
GM zamknie fabrykę w Europie
Grzywna na połowy bez kontroli
IBM zerwał umowy z Betacomem
Insulina zwiększa dochody
Intel inwestuje w Izraelu
Inwestycja w polskich inżynierów
Jest podstawa wzrostu kursu
Komentarz giełdowy
Kurs PKN Orlen odrobił część strat
Lotos zarobił tyle, ile przewidywał
Minister upraszcza przepisy
Ochrona transportu w Unii
Opel dla Panoramy Firm
Paryż tłumaczy, co jest w dekrecie
Plany fuzji Gaz de France - Suez
Polska na szarym końcu listy
Polska nie potrafi zmniejszyć deficytu
Polska skarcona za deficyt
Polskie mięso i wędliny na Dalekim Wschodzie
Poprawa nastrojów na parkiecie
Powstaje silna firma internetowa
Procedura wobec Niemiec
Profesor prawa pokieruje Naftą Polską
Prywatyzacja Tarnowa
Przypomnimy im o Nicei
Rekordowe wyniki dzięki kredytom
Rośnie zatrudnienie
Sparaliżowany Urząd Komunikacji Elektronicznej
Spór o prezesa LOT
Spór o prezesa PLL LOT
Spółki giełdowe
Stopy w eurolandzie wzrosną
Szkodzi mocny złoty
Szukając ropy i pieniędzy
Słaby dolar podnosi notowania złota
Słoweńskie ceny w tolarach i euro
Tele2 wchodzi na rynek
Unia i USA znoszą sankcje
Vestas: nowe zamówienia
W Powertrain wciąż negocjują
Winterthur zbiera dokumenty
Więcej pieniędzy na nowe drogi
Wstępne wyniki banków za 2005 rok
Wydarzenia dnia
Wysoki zysk Polkomtelu
Zmiany w "Życiu Warszawy"
Zysk może w drugim kwartale
Świetne wyniki kosztem Kowalskiego
Zamów abonament