Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Na uczniowskiej wyprawce zarabiają głównie importerzy

02 września 2006 | Ekonomia | BD AS
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

HANDEL Polski rynek artykułów szkolnych i biurowych wart jest 2,5 - 3 miliarda złotych Na uczniowskiej wyprawce zarabiają głównie importerzy Rodzice wydadzą prawie 600 mln złotych na tornistry, zeszyty, długopisy i piórniki dla swoich pociech. Większość tych pieniędzy trafi do importerów

Sklepy są już gotowe do szczytu uczniowskich zakupów, którego spodziewają się w ten weekend i w pierwszych dniach po rozpoczęciu nowego roku szkolnego. - Ten weekend będzie kluczowy - ocenia Katarzyna Petrykowska z sieci Real, która w swych 30 hipermarketach już od początku sierpnia prowadzi akcje szkolnych promocji. Największa w Polsce sieć hipermarketów Tesco szkolny sezon rozpoczęła w tym roku pod koniec lipca. - Z naszych badań wynika, że klienci chcą kupować artykuły szkolne już latem. Jednak gorączki zakupów spodziewamy się w pierwszy wrześniowy weekend - mówi Michał Kubajek z Tesco. Dla sieci handlowych, dystrybutorów i wielu producentów sierpień i początek września to okres żniw. - W trakcie wzmożonej sprzedaży przed rozpoczęciem roku szkolnego...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3931

Spis treści
Zamów abonament