Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Restauracje z pasji do interesów

28 listopada 2006 | Dodatek Rzeczpospolitej | AB
źródło: Nieznane

Marki budowane od zera Restauracje z pasji do interesów Przyznana w tym roku po raz pierwszy nagroda za pomysł i konsekwencję dla marki budowanej od zera dostała sieć restauracji Sphinx. W ciągu dziesięciu lat wypracowała sobie na polskim rynku gastronomicznym trzecią pozycję pod względem przychodów

Posiadanie mocnej marki to prawdziwy skarb. Wiedzą o tym doskonale rynkowi potentaci, których marki, znakomicie rozpoznawane na całym świecie, warte są niekiedy miliardy dolarów. Ale budowanie ich pozycji trwało często dziesiątki lat. Kiedy startowały na rynku, nikt nie wiedział, czy osiągną sukces. Jednak nawet firmy, którym sztuka wprowadzenia dobrej marki nie udawała się od razu, nie rezygnowały. Bo znana i szanowana przez klientów marka to jedna z największych wartości, jaką może się szczycić przedsiębiorstwo.

Dlatego przy okazji powstawania kolejnej edycji naszego rankingu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4003

Spis treści
Zamów abonament