Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wytańczony sukces stacji

28 listopada 2006 | Dodatek Rzeczpospolitej | ML
źródło: Nieznane

Wytańczony sukces stacji Marki z rynku mediów, zwłaszcza telewizji i stacji radiowych, z roku na rok rosną w siłę i wyprzedzają liderów mocy w telekomunikacji, handlu i usługach

Już po raz trzeci liderem w tej kategorii została TVN, która od chwili rozpoczęcia działalności konsekwentnie zwiększa swą oglądalność i moc.

Ścisła czołówka najmocniejszych marek w kategorii telekomunikacja, media, handel i usługi się nie zmieniła. Podobnie jak w poprzednich latach tworzą ją TVN i dwie największe stacje radiowe RMF FM i Radio Zet. Wszystkie zwiększyły w tegorocznym rankingu swą moc. Wśród marek, które znalazły się w pierwszej dziesiątce, jedynie Polsat i "Gazeta Wyborcza"...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4003

Spis treści
Zamów abonament