Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Trzecie zwycięstwo Onet.pl

28 listopada 2006 | Dodatek Rzeczpospolitej | GU

Ranking siły marki 2006 Trzecie zwycięstwo Onet.pl Po raz kolejny zwycięzcą naszego rankingu siły marki został portal internetowy www.onet.pl. Swoją przewagę zawdzięcza przede wszystkim silnej pozycji rynkowej (quasi-monopolisty) i lojalności klientów, a w mniejszym stopniu postrzeganej jakości oferty - w tej kategorii marka Onet znalazła się dopiero na 18. pozycji. Na drugim miejscu, tak jak w roku poprzednim, znalazł się Wedel. Liderom trudniej o znaczący wzrost siły

Charakterystyczne jest, że w przypadku zwycięzców rankingu ich siła w stosunku do roku poprzedniego zmieniła się w stopniu nieznacznym, co może wskazywać, iż znajdują się już blisko pułapu rozwojowego marki na rynku polskim. Jest to szczególnie widoczne w przypadku Wedla - marki intensywnie i konsekwentnie reklamowanej w mediach. Efekty tych działań pozwalają jedynie na utrzymanie wypracowanej pozycji.

Największy przyrost wskaźnika siły, znajdujący...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4003

Spis treści
Zamów abonament