Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dobre dla klientów, zabójcze dla sklepów

19 lutego 2007 | Ekonomia | ZZ
źródło: Nieznane

HANDEL INTERNETOWY Dobre dla klientów, zabójcze dla sklepów Serwisy porównujące ceny w e-sklepach udostępniają też opinie o samych punktach handlowych. Dla niektórych może to oznaczać utratę rynku

Ceneo.pl, Skąpiec.pl, Nokaut.pl oraz inne serwisy porównujące ceny, które pojawiły się rok - dwa lata temu, zdobyły już miliony użytkowników. Coraz częściej klienci e-sklepów kierują się najpierw do nich, zanim zdecydują się na zakup. - Łatwość wyszukiwania najniższych cen może być wyniszczająca dla marż, a więc dla internetowych handlowców, którzy liczą na sprzedaż z dużym zyskiem - mówi "Rz" Piotr Muranty, prezes spółki Stereo.pl. - Jeżeli jednak ktoś hołduje polityce niskich cen, to porównywarki są świetnym wehikułem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4071

Spis treści
Zamów abonament