Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kiepska obsługa w sklepach obuwniczych

19 lutego 2007 | Ekonomia | PM
źródło: Nieznane

HANDEL Tajni klienci w akcji Kiepska obsługa w sklepach obuwniczych Wygląd i asortyment polskich sklepów są na europejskim poziomie, jednak pod względem poziomu obsługi wypadają bardzo słabo.

Ogólna ocena polskich sklepów obuwniczych według ostatniego badania International Service Check (ISC) to 55,3 na 100 możliwych do zdobycia punktów; czeskie sklepy wypadły znacznie lepiej - ich ocena to 73,1. Branża obuwnicza zdecydowanie nie ma powodów do dumy - w niedawno przeprowadzonym badaniu sklepy odzieżowe zostały ocenione na 70,8 punktu, co też nie jest dobrym...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4071

Spis treści
Zamów abonament