Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Starbucks traci czar

26 lutego 2007 | Ekonomia | NR AB

USŁUGI Starbucks traci czar

Howard Schultz , prezes i założyciel Starbucks , największej sieci barów kawowych na świecie , w liście skierowanym do członków zarządu firmy ostrzega, że szybki rozwój sieci powoduje "rozwodnienie" marki. Zwraca uwagę, że projektanci próbują sterylizować nowo otwierane bary. "Musimy popatrzeć w lustro i zdać sobie sprawę, że powinniśmy wrócić do tradycji i pasji, jaką mamy - do Starbucks" - pisze w swoim liście Schultz. Jako przykład podaje wyposażanie nowych barów w automatyczne ekspresy do kawy. Jego zdaniem odbiera to dużo z "teatru i czaru", które ma parzenie kawy w tradycyjnych ekspresach przez specjalnie wyszkolonych baristów. W ciągu ostatniej dekady liczba barów tej marki wzrosła z 1100 do 13 100. W tym roku ma być otwartych 2400 nowych barów, być może również w Polsce. AmRest podpisał wstępną i niewiążącą umowę o współpracy z holenderską spółką należącą do tej sieci.

reuters, a.h.b.
Brak okładki

Wydanie: 4077

Spis treści
Zamów abonament