Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Cicho jeździ, ale buja się na zakrętach

10 kwietnia 2007 | Moje Auto | RP
źródło: Nieznane

CHEVROLET EPICA Cicho jeździ, ale buja się na zakrętach Największy koreański chevrolet nareszcie ma silnik wysokoprężny. Jest cichy, mocny, ale nie tak oszczędny, jak jednostki napędowe konkurencji

Pod maskę epiki trafił 2-litrowy diesel, którego produkcja rozpoczęła się w ubiegłym roku. To licencyjny silnik włoskiej firmy VW Motori, jednego z nielicznych niezależnych producentów diesli. Skąd akurat taki wybór, skoro w oplach montowane są wysokoprężne silniki Fiata oraz Isuzu? General Motors, który produkuje auta marki Chevrolet, nie miał własnych silników tej mocy, a Fiat, z którym koncern...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4127

Spis treści
Zamów abonament