Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Bałtika walczy z Heinekenem

10 kwietnia 2007 | Ekonomia | PR NR

PRZEMYSŁ SPOŻYWCZY Bałtika walczy z Heinekenem

Największa w Rosji grupa piwowarska Bałtika, należąca do Scottish & Newcastle i Carlsberga, chce odebrać Heinekenowi pierwsze miejsce w Europie, mimo wolniejszej ekspansji w Rosji. W 2006 r. sprzedała 37,16 mln hl piwa, w tym 11,6 mln hl w Europie. W 2006 r. planowała zwiększenie krajowego rynku o 4 - 5,6 proc., ale upalne lato pozwoliło dojść do 10 proc. W najbliższych kilku latach Bałtika zakłada wzrost rosyjskiego rynku o 3 - 5 proc. rocznie, co nie powinno jej przeszkodzić w przegonieniu Holendrów. W 2006 r. Bałtika wchłonęła trzy mniejsze browary i osiągnęła 442 mln dolarów zysku netto.

reuters, p.r.
Brak okładki

Wydanie: 4127

Spis treści
Zamów abonament