Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kampania dowodów czy reklama ministra

16 sierpnia 2007 | Kraj

Wiceminister oskarża Janusza Kaczmarka, że chciał wykorzystać kampanię telewizyjną, która promuje wymianę dowodów osobistych, do promocji swojego nazwiska

Janusz Kaczmarek, jeszcze jako szef MSWiA, wystąpił w spocie zachęcającym Polaków do wymiany starych, książeczkowych dowodów osobistych na nowe – plastikowe. Przez trzy tygodnie reklamę można było zobaczyć w kilku stacjach telewizyjnych. Po nagłej dymisji ministra ich emisję trzeba było jednak wstrzymać. Właśnie dlatego, że występował w niej Janusz Kaczmarek.

– Teraz musimy spot przemontować i skrócić właśnie o ten fragment. Na szczęście nie będzie się to wiązać z dodatkowymi kosztami –...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4286

Spis treści
Zamów abonament