Krótki film o mieszkaniu do kupienia
Internetowa telewizja o nieruchomościach, relacje na żywo z placu budowy, marketing szeptany czy blog o łazience – to tylko niektóre pomysły deweloperów czy agencji nieruchomości na przyciągnięcie klientów
W czasie kryzysu firmy sprzedające mieszkania szukają nowych możliwości pokazania swoich ofert. W grudniu pod adresem www.tvm2.tv rusza pierwsza internetowa telewizja poświęcona nieruchomościom. Założyli ją Sławomir Męczyński i Piotr Brześciński, od lat związani z agencjami pośrednictwa.
Telewizja ma mieć cztery kanały tematyczne. Na pierwszym znajdą się informacje z rynku, na trzech pozostałych – głównie reklamy dotyczące budownictwa, nieruchomości, finansów.
– W tych trudnych czasach nowa forma reklamy, do tego tania, ma szanse powodzenia – uważa Jarosław Skoczeń, zaangażowany w stworzenie nowego projektu. Dodaje, że jeśli ktoś chce na przykład sprzedać mieszkanie, to może je pokazać w specjalnym filmie na stronie internetowej telewizji.
Tydzień takiej telewizyjnej promocji ma kosztować ok. 10 zł, a wyprodukowanie filmu ok. 200 zł. – Biorąc pod uwagę ceny mieszkań, nie są to duże sumy –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta