Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kobieta wreklamie -- stereotyp akceptowany

09 marca 1996 | Kraj | JS

Na krakowskim festiwalu

Kobieta wreklamie -- stereotyp akceptowany

Kobiety w polskiej reklamie zawzięcie zmywają, gotują, wybielają bieliznę, przewijają i troszczą się o dzieci, karmią je zdrową żywnością. Ico najważniejsze: jest im dobrze z takim stereotypem.

Patrząc na reklamy telewizyjne można dojść do wniosku, że piękne dziewczyny nie myją włosów, ale je pielęgnują. Robią to nie w prozaicznej łazience, ale koniecznie pod wodospadem lub w leśnym strumieniu. Pielęgnowaniu włosów kobiety poświęcają się w przerwie między mnóstwem innych zajęć związanych z obsesyjną czystością domu, praniem, dawaniem dzieciom...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 695

Spis treści
Zamów abonament