Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama musi być zgodna z prawdą

18 sierpnia 2009 | Dobra firma | Marek Rapacz

Nasza korporacja taksówkarska obniżyła ostatnio ceny i w tej chwili pobieramy najniższe opłaty za przewóz w mieście. Tymczasem konkurencyjna firma reklamuje się napisem na drzwiach swoich taksówek „Wozimy najtaniej”. Czy możemy coś z tym zrobić?

 Tak Z takim postępowaniem nieuczciwego konkurenta można skutecznie walczyć. Przedsiębiorców chroni ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zgodnie z nią czynem nieuczciwej konkurencji jest nieuczciwe zachwalanie, a także nieuczciwa reklama. Artykuł 16 ustawy precyzuje, że chodzi w szczególności o reklamę wprowadzającą klienta w błąd i mogącą wpłynąć na jego decyzje co do nabycia towaru lub usługi....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8398

Spis treści
Zamów abonament