Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Do redakcji

23 lipca 1996 | Kultura | HK

Do redakcji

Scena z konkursu

"Rzeczpospolita" nr 164 (4418) z 16 lipca br. zamieściła obszerny bardzo rzeczowy artykuł dotyczący konkursów dyrektorskich w teatrach warszawskich. Jednak w cytowanych wypowiedziach Pana Wiceprezydenta Warszawy Leszka Mizielińskiego wkradło się kilka mylących danych dotyczących Teatru Syrena, które gwoli prawdzie prostuję:

Otóż kontrakt dyrektorski istotnie określał wysokość dotacji na 30 proc. kosztów, ale mówił też o dotacjach celowych na premiery, których miasto nie realizowało, a więc zwiększenie dotacji do 35, lub nawet 42 proc. uznać trzeba za częściowe jedynie wywiązanie się miasta z tego zobowiązania. Teatr obligowany był kontraktem dyrektorskim do realizacji 3 premier i 150 przedstawień rocznie, a realizował 9 premier i ponad 200 przedstawień.

Tak więc wzajemne zobowiązania uległy zasadniczej zmianie przemawiającej na korzyść teatru i mieściły się w formule zawartej w kontrakcie, mówiącej o...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 812

Spis treści
Zamów abonament