Ustawa z 31 lipca 1997 roku o Polskiej Agencji Prasowej
- Art. 1.- Art. 3.
- Art. 4.- Art. 6.
- Art. 7.- Art. 9.
- Art. 10.- Art. 12.
- Art. 13.- Art. 15.
- Art. 16.- Art. 17. Ustawa z 31 lipca 1997 r. o Polskiej Agencji Prasowej
Art. 1. 1. Polska Agencja Prasowa, mająca charakter publicznej agencji prasowej, uzyskuje i przekazuje odbiorcom rzetelne, obiektywne i wszechstronne informacje z kraju i z zagranicy.
2. Polska Agencja Prasowa ma obowiązek upowszechniać stanowiska Sejmu, Senatu, prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej i Rady Ministrów.
3. Polska Agencja Prasowa umożliwia innym naczelnym organom państwa prezentowanie stanowisk w ważnych sprawach państwowych.
Art. 2. Polska Agencja Prasowa nie może znaleźć się pod prawną, ekonomiczną lub inną kontrolą jakiegokolwiek ugrupowania ideologicznego, politycznego lub gospodarczego.
Art. 3. 1. Minister Skarbu Państwa w imieniu Skarbu Państwa przekształci Polską Agencję Prasową w spółkę akcyjną Skarbu Państwa - "Polska Agencja Prasowa Spółka Akcyjna", zwaną dalej "Spółką".
2. Siedzibą Spółki jest miasto Warszawa.
Spis artykułów
Art. 4. 1. Przychodami Spółki są wpływy z opłat za serwisy informacyjne przekazywane odbiorcom oraz wpływy pochodzące z innych źródeł.
2. Spółka może
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)