Najważniejszy dobry początek
Pierwsze 90 dni po połączeniu
Najważniejszy dobry początek
Pierwsze trzy miesiące po połączeniu firm decydują o sukcesie fuzji. Jeśli w tym czasie nie zostaną przeprowadzone szybkie zmiany, to cała praca związana z fuzją może pójść na marne -- ostrzegają specjaliści z Ernst & Young.
Choć celem fuzji jest wzrost wartości połączonych firm, to -- jak wynika z badań "Business Week" -- 50 proc. z przeprowadzonych w latach 90. fuzji doprowadziło do obniżenia wartości przedsiębiorstw, 17 proc. przyniosło marginalne korzyści, tylko 33 proc. dało rezultaty zadowalające udziałowców i klientów. ...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta