Halo, tu bank
USŁUGI NA TELEFON
Coraz więcej operacjifinansowych można przeprowadzić bez wychodzenia z domu
Halo, tu bank
- Usługi bankowe przez telefon stają się na świecie standardem -- mówi Maciej Napieracz odpowiedzialny w Citibanku za citiphone. -- I będą się szybko rozwijać. Spowoduje to obawa o utratę klientów. Coraz więcej osób nie ma czasu na stanie w kolejkach. Czas jest dla nich bardzo cenny.
Plusem usług świadczonych przez telefon jest nie tylko unikanie kolejek, lecz również to, że bankofony są czynne siedem dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
W Polsce usługi na telefon dopiero raczkują. Prawie każdy bank może pochwalić się bankofonem. Niestety, większość z nich umożliwia jedynie sprawdzenie stanu konta.
Bardzo modne stały się infolinie. Zakładają je nie tylko banki, lecz również fundusze inwestycyjne czy fundusze emerytalne. Za pośrednictwem infolinii można zasięgnąć informacji o produktach oraz o instytucji, która je oferuje, ale nie można przeprowadzić żadnych operacji finansowych.
Nie przychodź do nas
W Citibanku przez telefon można załatwić prawie wszystko. -- Można...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta