Jak skutecznie dotrzeć do wyborcy
Jak skutecznie dotrzeć do wyborcy
Kampania wyborcza przebiega według scenariuszy znanych od lat i z użyciem znanych z poprzednich wyborów technik. Przyzwyczailiśmy się już do nich - audycje w telewizjach i radiach. Plakaty i billboardy - na ulicach. Spotkania z kandydatami na festynach, imprezach masowych, przed kościołami. Ogłoszenia w gazetach. W tym roku pojawiły się jednak też formy zupełnie w Polsce nowe.
Unia Wolności zainicjowała dwa dni temu akcję wysyłania za pośrednictwem telefonów komórkowych esemesów: "Głosuj na UW. Jest 5 proc., będzie więcej. Prześlij dalej". Pierwsze wiadomości rozesłała grupa znanych osób popierających UW, m.in. piosenkarz Kuba Sienkiewicz i aktorka Krystyna Janda. - Nie możemy prześledzić, do ilu ludzi trafią nasze esemesy, ale już mam sygnały, że krążą - mówi jeden z inicjatorów akcji, kandydat z Białegostoku Artur Smółko. - Dzisiaj dostałem naszą wiadomość z korektą, że już 6 proc....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta