Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wielcy przegrali

07 lutego 2002 | Kraj | Nl

Pojawią się dwie nowe rozgłośnie w stolicy

Wielcy przegrali

Żaden medialny potentat nie dostał wczoraj od KRRiTV koncesji na prowadzenie lokalnej rozgłośni w Warszawie. Wygrali: firma należąca do Softbanku i spółka związana z Ad.Point, najmłodszym graczem na rynku radiowym. Obie za kilka miesięcy uruchomią specjalistyczne stacje radiowe: jeden - biznesową, drugi - motoryzacyjną.

Walka o radiowe częstotliwości w stolicy była wyjątkowo zacięta, bo to pod względem finansowym najbardziej atrakcyjny rynek. W minionym roku - według CR Media - warszawskie rozgłośnie zarobiły na reklamach aż 64 mln zł, pozostałe miasta...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2539

Spis treści

Wojna z terroryzmem

Zamów abonament