Wielcy przegrali
Wielcy przegrali
Żaden medialny potentat nie dostał wczoraj od KRRiTV koncesji na prowadzenie lokalnej rozgłośni w Warszawie. Wygrali: firma należąca do Softbanku i spółka związana z Ad.Point, najmłodszym graczem na rynku radiowym. Obie za kilka miesięcy uruchomią specjalistyczne stacje radiowe: jeden - biznesową, drugi - motoryzacyjną.
Walka o radiowe częstotliwości w stolicy była wyjątkowo zacięta, bo to pod względem finansowym najbardziej atrakcyjny rynek. W minionym roku - według CR Media - warszawskie rozgłośnie zarobiły na reklamach aż 64 mln zł, pozostałe miasta...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta