Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Chcemy mniej reklam

20 października 2004 | Kraj | EK

"Telewizyjne polowanie na dzieci"

Chcemy mniej reklam

Trzeba ograniczyć reklamę telewizyjną skierowaną do najmłodszych - zgadzają się politycy. Tak zareagowali na nasz wczorajszy tekst "Telewizyjne polowanie na dzieci" . Zmiany w ustawodastwie nie będą prawdopodobnie możliwe w tym Sejmie.

Głosy polityków z różnych ugrupowań, ale przede wszystkim listy od czytelników, jakie otrzymaliśmy e-mailem, utwierdzają w przekonaniu, że reklama telewizyjna kierowana do dzieci jest poważnym problemem. I że trzeba go rozwiązać. Jak? Propozycje są różne: od zakazu emisji reklam dla dzieci w ogóle do eliminacji reklamy konkretnych produktów. Marek Jurek, poseł PiS, który od lat zabiega w Sejmie o uchwalenie prawa, które wyeliminuje...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3361

Spis treści
Zamów abonament