Mózg na rozdrożu
Powstaje nowa dziedzina badawcza - neuroekonomia; najszersze pole jej zastosowania to supermarket
Mózg na rozdrożu
Mózg człowieka znajduje się w stanie nieustannego konfliktu ze sobą samym: Z jednej strony, odczuwa on emocje, które domagają się natychmiastowego zaspokojenia, a z drugiej strony, waży racje rozpatrywane w dłuższej perspektywie czasu.
Wiedzę o tym zjawisku, choć intuicyjną i przede wszystkim praktyczną, mają specjaliści od handlu zatrudniani na przykład przez wielkie supermarkety. Wiedza ta wchodzi w zakres tzw. psychologii konsumenta traktującej o zachowaniach ludzi w sytuacjach, gdy trzeba podejmować decyzje o charakterze ekonomicznym,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)