Rozporządzenie ministra łączności z 28 maja 1996 r. w sprawie reklamacji usług telekomunikacyjnych o charakterze powszechnym
Rozporządzenie ministra łączności z 28 maja 1996 r. w sprawie reklamacji usług telekomunikacyjnych o charakterze powszechnym
Na podstawie art. 71 ust. 5 ustawy z 23 listopada 1990 r. o łączności (Dz. U. z 1995 r. nr 117, poz. 564) zarządza się, co następuje:
§ 1. Rozporządzenie określa:
1) warunki, jakim powinna odpowiadać reklamacja,
2) szczegółowy tryb postępowania reklamacyjnego.
§ 2. 1. Reklamacją jest zgłoszenie przez osobę fizyczną lub prawną, która zawarła umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych o charakterze powszechnym, zwaną dalej "abonentem", roszczenia o odszkodowanie od podmiotów świadczących te usługi, zwanych dalej "operatorami", z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi telekomunikacyjnej.
2. Za reklamację uważa się również zgłoszenie, które wprawdzie nie zawiera roszczenia o odszkodowanie, lecz prawo do odszkodowania nie budzi wątpliwości:
1) w wypadku...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta