Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

PO szykuje medialny finał

07 września 2011 | Kraj | Dorota Kołakowska Katarzyna Borowska
PO chce więcej spotkań z wyborcami. Na zdjęciu minister  Jacek Rostowski rozdający ulotki w sobotę w Warszawie
autor zdjęcia: Jerzy Dudek
źródło: Fotorzepa
PO chce więcej spotkań z wyborcami. Na zdjęciu minister Jacek Rostowski rozdający ulotki w sobotę w Warszawie
Premier Donald Tusk ma się pojawić w spotach, które partia zaprezentuje na koniec kampanii
źródło: Archiwum
Premier Donald Tusk ma się pojawić w spotach, które partia zaprezentuje na koniec kampanii

W połowie września Platforma przyspiesza z kampanią: będzie seria spotów i billboardy w całym kraju

– Wygląda na to, że wszystkie partie czekają, by uderzyć na ostatniej prostej – mówi polityk z otoczenia premiera. Platforma również ma taki plan.

Zdaniem jej działaczy najważniejsze dla wyniku wyborczego jest ostatnie kilkanaście dni kampanii. Dlatego w połowie września sztab PO ruszy z ofensywą medialną. Punktem zwrotnym ma być przedstawienie programu wyborczego na konwencji 10 września. Potem kampania partii ma przyspieszyć.

W telewizji pojawią się nowe spoty, a w całym kraju mają zawisnąć billboardy promujące ugrupowanie. Dotąd ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej, poza spotami, Platforma nie rozpoczęła.

– Trzy tygodnie przed wyborami będą najważniejszą częścią kampanii, zwłaszcza że w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9024

Spis treści
Zamów abonament